Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



Hari Yang Tak Disangke-sangke.
Tuesday 24 January 2012 | 21:09 | 0 comments
Salam,dan selamat sejahtera..

yeah semalam aku dah update kat facebook kan yang aku pergi Perak semalam, semuanya betul2 buat aku sakit badan. 1 hari duduk dalam kerete .. banyak memenatkan,. nasib baik bukan aku yang drive.. kalau aku yang drive, entah apela yang jadi nanti kan?? heheh..

Ok,semalam aku pergi rumah saudara aku kat TLDM,Lumut,Perak.. susah betul nak masuk kat dalam kem 2.. yela, dah kate tentera kan.. dye mintak IC lagi,. tapi, nasib baik dapat jugak nak masuk dalam 2.. heheh, boleh tahan la best jugak.. tinggi rumah2 nye.. rumah flat tentera la katekan.. mestila tinggi2..kawasan dye betul2 besar.. standard la  2..

then,time nak balik pulak, dye ajak pergi jalan2, ingat kan nak pergi jalan2 kat Lumut 2, dah la jauh, penat la.. rupenye dye bawak pergi tengok kapal2 tentera. WOW! cantik gila.. besar2 pulak 2, setiap kapal 2 ada name tersendiri.. contoh nye, KD LAKSAMANA HANG NADIM, KD HANG JEBAT, KD PERANTAU.. hebat2 kan bunyi nye.. hahah..:-) ok, 2 je untuk hari nie.. jangan lupe follow keyh.. bye.. luf you all..